teisipäev, märts 13, 2007

Pagan

Täna oli täitsa pael päev. Tuli välja, et minu viimase kolme nädala töö on firmale maksma läinud umbes 15 000 dollarit. Ja ei, kahjuks polnud see kaugeltki mu palgatulu, puhas liigkulu.
Õnneks polnud see aga otseselt minu süü.
Nimelt hakkasime me kolme nädala eest välja saatama Star Tracki pisipakke. Muidu saadame Startrackiga ainult suuremaid pakke ja kõik pisike pudi-padi läheb Tolli kullerfirmaga. Nojah, ja nende pisipakkide saatmiseks - nagu täna selgus - on kaks erinevat viisi, overnight ja nationwide. Kuna jutt oli koguaeg, et proovime pakikesi saata Tolli võrdluseks (millega kõik läheb üleöö ehk overnight), siis muidugi ma valisin pakikestele saatekleepse tehes rippmenüüst overnight.
Nende pisipakkide puhul pole võimalik saatekulusid arvutada ka ja nii me keegi ei teadnudki midagi..kuni täna saabus Startracki arve. Iga overnight pisipaki eest, mis ei asu suurlinnas küsitakse seal kuni 58 dollarit lisatasu. See on muidugi röövimine päise päeva ajal (eriti, nagu selgub, paljud pakid ei jõudnud ikkagi järgmiseks päevaks kohale). Homme tuleb me Startracki kontomänedzer koosolekule ja paratamatult osa süüst tuleb tal enda kaela võtta. Sest ei meie mänedzer Brett, ülevaataja Brad ega tööline ehk mina ei teadnud sellest duaalsest pakisüsteemist midagi. Just seesama Startracki mänedzer aga oli Brettile hirmasti peale käinud, et proovige ikka meie uudset pisipakiteenust - eriti soodus ja kiire. Ning seal juures unustas selgitamata vahe, mis neil kahel pakiliigil on. Et mina tegin kõik kenasti juhtnööre mööda (ehk nagu Brad mulle alguses näitas), siis käsutäitjana olen süüst puhas.
Aga jama ikkagi, eks homme ole näha, mis saab..

Mis muidu vahepeal teinud oleme.. Laupäevaõhtul käisime bowlingut mängimas. Olime mina Jarekiga, Gea Leoga ja Rita Garrethiga ja veel üks nende sõber. Gea ja Rita on mõlemad Viljandi tüdrukud (no tegelikult mina ju poolenisti ka). Gead tunneme juba ammu, aga Ritaga kohtusin mina esimest korda. Tema abikaasa on iirlane. Ja et Gea kallim Leo on mehhiklane, siis tuligi taaskord välja, et eesti tüdrukud on kõik välismaalastel mehel. Mäng oli täitsa tore, kuigi Rita oli teistest peajagu üle (väidetavalt algaja õnn) ja veeretas pidevalt täislööke välja.

Ülejäänud nädalavahetus, välja arvataud varahommikused rannaskäigud, kulus üsna töiselt. Nimelt me, või noh tunnistagem ausalt, pigem Jarek, on ametis projekti kallal, mis loodetavasti võimaldab meil paariks aastaks siia Austraaliasse pesitsema jääda. Ja eelkõige teha midagi asjalikku ja huvitavat. Aga eks sellest kõigest kunagi hiljem. Tibusid pidada lugema ju kevadel..või oli see hoopis sügisel?

Sildid:

4 Comments:

Blogger HM said...

Täna oli mööda maja liiklemas kuulujutt, et Star track on Bretti, Bradi ja minu kutsunud peenele lõunasöögile. Tänutäheks või nii.
:)ja

14 märts, 2007  
Blogger Egert said...

Mis paar aastat veel Austraalias?! Kes sügisel kartuleid Tiiu&Valduri juurde võtma tuleb? :)

14 märts, 2007  
Blogger HM said...

No Egert, sul ju endal kartulivõtja kodus sirgumas.
Palju sinna põlla peale ikka rahvast mahub :)

14 märts, 2007  
Blogger Egert said...

Ma usun, et Sulle ja Jarekile saab ka mõned täitsa omad vaod anda...

17 märts, 2007  

Postita kommentaar

<< Home