kolmapäev, veebruar 21, 2007

Kuningannad II

Eile leidsin end pidevalt korrutamast, et, pagan, Sydney on ikka niii ilus linn..Vahepeal on juba meelest peaaegu ära läinud.
Kohe peale tööd põrutasime eile siis laevukesi kaema. Jalutasime Kings Crossist ümber Kuninganna Mari II. Oli jube suur mürakas küll.
Samas valmistas vähemalt mulle kerge pettumuse - kuidagi liiga laevalik ja eesmärgipärane. Äkki ma ootasin, et jupp sellest sees valitsevast ekstravagantsusest ka väljapoole paistab?
Aga vahet pole. Edasi jalutasime botaanikaaia ja Macquaries Chairi poole. Ja umbes siis hakkas linna jõudma Kuninganna Eliisabet II. Ja kuigi see on vana laev (ja võrreldes QMII ka pisike), oli saabumine siiski lummavalt kaunis. Nimelt sadam oli täis sadu kraatreid, jahte ja muid paate, mis kahe hiiglase vahel ringi sebisid. Päike oli loojumas, kaunid värvid mängisklesid üle sadama..


Jah, Sydney on ilus linn.
Kui pimedaks läks, siis toimus ka suur ilutulestik. Mulle tundus, et isegi parem kui uusaasta oma. Või ehk oli oma osa sellel, et ei pidanud tunde trügima ja sattusime seisma otse poolsaare tipus, kahe "tulistamiskoha" vahel. Oli vapustavalt ilus.
Aga täna olen ma jube uimane ja väsinud..Või äkki hakkan haigeks jääma.

Sildid: , ,

1 Comments:

Blogger L said...

Oih jah, Sydney ON ilus linn!

22 veebruar, 2007  

Postita kommentaar

<< Home