reede, oktoober 13, 2006

Viimane tööpäev

Jah, mu töö tidicus on jõudnud lõpukorrale. Records officeri töö võtab järgmisest nädalast enda kanda Nicole - tore austraalia tüdruk, kellest peale katseaega saab tidicu päristöötaja. Minu selle nädala ülesandeks oligi põhiliselt Nicole õpetada ja tuleb tunnistada, et kas ta on päris nutikas või olen ma väga hea õpetaja. :)

Tänane päev oli üsna eriline. Reeded on tavaliselt üldse mõnusad, sest kõik tunnevad nädalavahetuse lähenemist ja riietus on ka vaba st kõik võivad selga panna, mida iganes tahavad. Direktoridki jooksevad lõhkiste teksadega ringi.
Tänane reede oli aga väga tore ka selle poolest, et tidicu tordisöömistraditsioon (iga kuu 15.ndal teoks saav kaloririkas sünnipäevaüritus) sai toimuma täna (sest 15. on pühapäev). Nii et mul oli lahkumispidu nagu omast käest võtta..
Ja Laurel (mu otsene boss siin) ilmus tööle suure lillekorviga, mille ta härdate ja tänulike sõnade saatel mulle kinkis. Nii et nüüd mul ilutseb lauaserval kaunis värvliline kimp - kusjuures kõik lilled-taimed pidavat olema austraalia "native" st siit pärit. Ja kimp on tõesti väga ilus. Ma kinkisin Laurelile ühe hea raamatu, mille üle ta ka rõõmustas.

nagu ülikooli lõpetamine, kas pole :)

Lõunaks kolisime paari sõbrannaga Zenith cenetri tagusesse parki piknikku pidama. Lõpetasime veel hommikusi tordilõike..Ilm oli täna väga kuum ja ega väga sinna kontorisse tagasi ei kippunudki.
No ja nii see päev ja töö otsa saidki.

Tuleviku pärast vähemasti hetkel kuigi palju ei muretse. Ega ma väga viitsinud sel nädalal uue töö otsimisega tegeleda, aga agentuurist nad helistasid, tänasid tubli ja pikaajalise töö eest (3 kuud tempide maailmas on ikka üsna pikk) ja lubasid mulle peagi midagi uut leida. No eks vaatame. Võimaluste uksed on valla.

Õhtul lähme Jarekiga Newtowni peale tähistama. Alustuseks tai restoran ja siis vaatame edasi.

Ja mampsile palju palju õnne sünnipäevaks!

1 Comments:

Blogger KK said...

Lühike kogemus ongi mingis mõttes tore - pole rutiini:-) Head tähistamist!

13 oktoober, 2006  

Postita kommentaar

<< Home