esmaspäev, oktoober 02, 2006

Paar pilti

Täna teel Watsoni lahte jäid silma paar huvitavat nähtust..
Kõigepealt siis lennuk, mis kirjutas taevasse miskit..õige kõrgel ja suurelt..

Kokku sai sõna "Hooters", mis pidavat olema mingi restorani nimi. Mina pole midagi kuulnud.
Teiseks jäi silma kui ebaelegantselt lendab pelikan...
Ja siis jäi silma ühe veeäärse villa peegelaken..

Ning lõpetuseks leidis kinnitust poola käibefraas võimatute asjade kohta..nimelt "Kasvab mul peas palm vä?"
(Teine sarnane kõlaks "Sõidab mul silmas tank vä?"). Sellest siis pilt järgmisel korral.

2 Comments:

Blogger Reede said...

Hootersi restoranid on mõeldud ennekõike meestele, sest sinna võetakse ettekandjateks eriti suuretissilised girlid. Et siis tissid on neil kaubamärk. Ja nimeks on Hooters sellepärast, et mehed hakkavad tisse nähes vilistama ja tuututama. Nii seletas minu mees mulle kunagi, kui ma ka kuskil Hootersi nime kohtasin ja küsisin, et mis see on. http://www.hooters.com/hootersgirl/
Väga hea see palmiga pilt :) Jään huviga tanki ootama.

02 oktoober, 2006  
Blogger HM said...

No näed siis..:)
Ma järeldasin, et tegu on restoraniga ühe pealtkuuldud lausekatke põhjal. Nimelt laevas meie taga istuva paarikese meespool seletas naispoolele, et Hooters on söögikoht - umbes nagu KFC, aga hinnad on maru kallid..:)

04 oktoober, 2006  

Postita kommentaar

<< Home