kolmapäev, september 20, 2006

Uued tuuled

Meil lasti täna aadrit..st kaadrit. Vallandati üks temp (minust natuke varem alustanud briti tüdruk). Peamised põhjendused - ootamatu kadumine pikemateks perioodideks tööaja jooksul, pidev messengeris jõlkumine, varane töölt lahkumine jms üleolev suhtumine tööüleasannetesse.
Mitte, et keegi talle neid põhjuseid ette lugenud oleks. Talle öeldi lihtsalt, et mingu koju ja ärgu tagasi tulgu. Pärast kõik muidug bitchisid..
Mina ka rõõmustasin - ma olen Carriega juba pikka aega vägikaigast vedanud..nõudepesumasina teemadel. Nimelt tempide ülesandeks on see masin käima panna. Ja Carrie tegi siiani graafikut, kes ja mis kell seda tegema peab. Minule sattus neid kordi algul õige sagedasti ja eriti ebameeldivatel aegadel. No ma siis natuke ikka tõstsin protestikisa. Erilselt see meie suhteid just ei soojendanud.

Homme aga on tulemas meie osakonda üks uus tööline. Kuuldavasti noormees. Jooniste raamatukogu "mänedzer" Melanie (kelle käe all ma alguses kaarte sorteerisin) läheb nimelt peagi lapsepuhkusele ja ju nad hakkavad kedagi asemele otsima. Kirjete mäneder Laurel (kes on minu praegune boss) pole aga kuhugi minemas. Ja ta ütles ka täna, et mul polevat põhjust muretsemiseks - mind hoiavad nad veel mõnda aega alles, tubli ja virk nagu ma olen :).

Ja siin on üks pilt Chatswoodist. See on siis linnaosa, kus TIDC asub ja pildil ongi üks meie hetkel suuremaid projekte - CTI ehk Chatswood Transport Interchange, ehk transpordisõlm - uue perrooni, büroohoone jms. Valmis saab see 2008 kui ka täiesti uus rongiliin (enamus maaaluses tunnelis) Eppingusse valmis saab.

2 Comments:

Blogger Mart Moppel said...

Kas uus rongiliin tuleb ka lisatasuga, nagu lennujaama ots? Kui Mascotis inimestelt küsida, kus Mascoti jaam on, siis keegi ei tea, sest keegi ei kasuta seda. Rääkimata hommikuse tipptunni ajal täiesti mahajäetuna näivast Green Square jaamast.

21 september, 2006  
Blogger HM said...

Ei, Eppingu liin saab olema täiesti riiklik ja seega kehtivad tavalised piletid jne.
Muide küsisin ühelt tähtsalt onult ka selle kohta, et kuna rongiliin Bondi Junctionist Bondini pikendatakse - ja tuleb välja, et isegi mingeid plaane on koguni peetud. Tulemusi hetkel veel pole..

01 oktoober, 2006  

Postita kommentaar

<< Home