pühapäev, oktoober 08, 2006

Kodune nädalavahetus

Vahelduseks on hea niisama ka laiselda. Tavaliselt, kui on vähegi vaba aega, kappame mööda linna (või randu) ringi. Sel nädalavahetusel aga olime lihtsalt kodus.

Eile..
Magasime kella seitsmeni..see tundub nagu peaaegu lõunani.. Ma olen harjunud ärkama kell 6. Tööle pole vaja küll nii vara minna (lahkun kodust kolmveerand 8 paiku), aga hommikune aeg on tavaliselt nii mõnus. Päike on juba üleval ja kogu linn on veel vaikne. Teen aeda avaneva köögiukse lahti ja näiteks loen miskit. Jarekile meeldib see ka. Õhtul koju jõudes sellist võimalust pole. Sest juba hakkab minema pimedaks ja üldse - telekas, arvuti jms.
Hommikusöögiks sõime omletti, juustuvõileibu, oliive ja vorstikesi sinepiga.. Ja see oli üks pikk ja raske hommikusöök.. Hea ühesõnaga.
Ja siis juba rikkusimegi plaani ainult kodus olla. Nimelt suundusime kodulähedasse Victoria pargi basseini ujuma. See on välibassein, aga suur ja korralik ja kena. Sissepääs basseini maksis 3.20, mis siinses mõistes on ikka poolmuidu saadud. Ja ujuda oli hea - meres ju lained segavad, kuigi eks need on ka atraktsioon omaette. Ja siis keerasime murule pikali raamatut lugema..Jarek kõrvetas oma jalad põhjalikult ära. Minule aga hakkas vaid väga õrn päevitus peale. Huvitaval kombel mu nahk juba pikemat aega kaitseb end üliedukalt ise.
No ja siis oligi juba pärastlõuna käes. Õhtuks tegin pelmeene. Ise. Nimelt leidsin, et hiina poodides müüakse valmispressitud õhukesi taignaruute, millele saab edukalt midagi sisse panna ja siis keetes või aurutades valmis küpsetada. Nii tegingi, sai hea. Eriti et kõrvale soojendasin üles ühe taikeelsete siltidega tom yami purgisupi. Purgisupp küll, aga sellegi poolest üsnagi eheda maitsega.

No ja siis oligi juba päev läbi.

Täna on aga olnud teist masti päev. Olen enamus ajast arvutis istunud. Ja tegelen millega?..taaskord kirjutan CV-sid ja motivatsioonikirju... Sest kuigi ametlikult pole keegi mulle veel midagi öelnud, siis teada on, et esmaspäevast alustab meie osakonnas uus püsitöötaja, kelle tööülesandeks...on teha minu tööd. Ja kuigi kindlasti ma nädala vähemalt tolgendan seal veel ringi (keegi peab ju uut töölist õpetama ka!), siis karta on, et peagi ma osutun üleliigseks. Nad võivad mind ju kuskile teise nurka ümber kolida, aga ma tean ka, et need teised tööjupid pole mu enda jaoks kuigi ahvatlevad, pigem niisama passimine või arhiveerimine vms. 3-kuine tööots on niigi hästi saadud (arvestades, et ma tegelikult läksin ju tidicusse päevaks-paariks kaarte kataloogi panema).
Aga kõigi märkide järgi osutudes järgmise töö otsimine seekord nii raskeks ei kujune - eks mu oma agentuur on must jätkuvalt huvitatud, olemas kohalikud soovitajad ja nii keelelist kui kontorilist kogemust on juures.
Nii et kirjutangi siin neid kirjakesi lihtsalt selleks, et ehk õnnestub sellest kontoriadminni ringist välja murda ja hakata tegelema kaartide või digimise vms. Eks ole näha.

3 Comments:

Blogger KK said...

Kas panid pelmeeni sisse liha või midagi taimset? Onju, isetehtud pelmeenid on ikka väga head võrreldes poe omadega...

09 oktoober, 2006  
Blogger HM said...

Ikka liha muidugi..Jah, isetehtud h2stitehtud, selle v2ikese agaga, et hiinlaste pelmeenitaigen on ikka sutsu erinev - natuke kummisem kui meie tavapelmeenil.
Et kui teeks juba taigna ka ise..siis oleks ikka t6sine ettev6tmine.

10 oktoober, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

Selle taigna ise tegemine ei ole ka teps mitte keeruline, netis ka eesti keelseid õpetusi lisaks inglise keelsetele. Inglismaal olles olen ikka vahepeal ise pelmeene vorpinud ajaviiteks (vene-poola poest saaks ka muidugi osta aga ise on huvitav teha). Ja hakklihast mis üle jäi (kasutasin kolme erinevat hakkliha) kotlette kah sügavkülma.

Märkus iseendale - iial enam ei tee tainast tööpinnal nagu õpetustes kirjutas. Pärast oli väga vahva seda lauda puhastada :(

11 oktoober, 2006  

Postita kommentaar

<< Home