laupäev, juuli 21, 2007

Tatrapuder

Ma ei tea kas ma olen pime või loll, aga ei suuda internetist leida ainumastki tatrapudru retsepti (st millises vahekorras tatart ja vett keema panna). Nimelt ostsin täna mingist väikesest makedoonia poekesest tatart (ma parem ei ütle, palju siin selle kilo maksab..)ja tahaks nüüd nostalgiliselt meelestatult putru keeta. Aga ma olen üsna ära unustanud, kuidas..
Pepleri päevil sõime Kaiga tatraputru ju ülepäeva - aga kahjuks Kai oli see põhikokk :). Kodus vaaritas putru Mamps või Katrin..
Ja et kõik, kelle käest nõu küsida, tunduvad veel tuduvat, siis ma lihtsalt lähen panen selle tatra keema ja lõpetan arvatavasti mingi vesise lörriga...
Vähemasti hapukoor on olemas.

5 Comments:

Blogger Tallinn said...

Tatar tuleb pesta ja kõigepealt kuumutada mõned minutid rasvaines (parem koorevõis) ILMA veeta. Siis valada keeva vett peale, et see kataks tatratangu ja ehk pisut rohkem. Edasi hautada ja hautada ja hautada, aegajalt keeva vett lisades.

21 juuli, 2007  
Blogger Reede said...

Ma just praegu tegin tatraputru (meil on hommik). Ma panen üsna umbes vett ja siis vee hulga järgi tatart :) No panen umbes 150-200 ml vett ja panen sinna sisse soola ja lasen selle keema ja siis panen 200-250 ml tatart. Umbes 15-20 minutit keeb üsna väikese tule peal (meil on gaasipliit), vahepeal segan ja vaatan, et kas vett jätkub ja põhja külge kinni ei jää. Ma kaant potile peale ei pane, kui keeb. Kui vett keeb liiga väheks, siis panen törtsu juurde. Kui valmis saab, siis segan natuke võid ka hulka. Ja vahel panen grill- või praeliha jääke ka sisse, kui me tatraputru õhtusöögiks sööme.

22 juuli, 2007  
Blogger LegaalneBlond said...

Kõige lollikindlam variant:
1 klaas tatart
2 klaasi vett
natuke õli

Tatar kergelt pruunistada potipõhjas õli sees. valada peale vesi ja lisada näpuotsaga soola. Potile kaas peale ja u.20 min, ehk kuni vesi on kõik ära keenud. Siis on puder valmis.

22 juuli, 2007  
Blogger Elsa said...

Jep, tatar ja vesi (mahu)vahekorras 1:2 toimib hästi :)
Väga hästi toimib põhitoiduna ka tatrahautis, nii et sisse panna ka hakkliha, sibulat, riivitud porgandit ja soovi korral muud meelepärast :)

22 juuli, 2007  
Blogger missluise said...

Ma ka elan nyyd v2lismaal (USAs) ja hakkasin netist tatrapudru retsepti otsima ja sattusin sellele lehekyljele. Ja siis huvi p2rast vaatasin et kes ja kus sa selline oled. Ja siis pildi pealt vaatasin, et oo tuttav n2gu. Sa olid Tamme Gymnaasiumis minu klassi praktikant :). Vot nii v2ike on Eesti ( ja maailm). Tahtsin lihtsalt mainida seda naljakat fakti:).

22 mai, 2010  

Postita kommentaar

<< Home