neljapäev, mai 31, 2007

Hääletage Taavi poolt

Vaatan siin Eesti superstaari saadet ja mõtlen, et ikka Taavi staariks. Täitsa vingelt paneb. Ja temast õhkub Tartut.
Kunagi ammu Iirmaal olles kohtasin pangas kolme eesti neidu. Tol hetkel oli kiire, lubasime kunagi hiljem kokku saada. Saimegi pubis ühel õhtul kokku. Esimene küsimus seal kohtudes oli, et "oled Tartust vä"? Olen jah. Nemad olid kuskilt Tamsalust või Türist või ma ei mäleta kust.
Mitte et ma end nüüd Taaviga siin võrdleks, temas on ikka seda superstaari kvaliteeti - minus tol hetkel ehk suvalist kaltsukalikku riietumisstiili ja üliõpilaslikkust :)

Olen neid superstaari saateid Austraalias ka vaadanud, iga kord ikka eksib ühtlase särava ja tubli massi sekka mõni imelik tegelane. Siin viimases voorus oli Bobby Flynn.
Aga eks see on kõik nii vist ette planeeritud ka.
Lugege Ben Eltoni raamatud "Chart throb" ja "Dead famous" (ma ei tea, kas eesti keeles Eltonit on välja antud) ja te ei vaata ühtki tõsielusaadet samade silmadega. Dead famous (suurevenna saatest)on tegelikult märksa parem raamat. Soovitan soojalt.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Dead Famous olen lugenud. Vaga hea indeed. Tartu Taaviga aga ei ole veel kursis...

31 mai, 2007  
Blogger Ann said...

Hei Helle-Mai!
Sain sünnipäevakaardi kätte!
Suur aitäh!! :)
Pidu läks ülimalt meeleolukalt.
Muide, siinpool staaririndelt, et peale esimesi raadioesitusi on Pärn & Pahad Seemned pürgimas teledebüüdi poole- ja seda juba järgmise nädala hommiku-TV's :) Oi nalja!

01 juuni, 2007  
Blogger HM said...

veel uudisi tõsieluseriaalide lainelt - millegipärast eesti uudistest ei hakanud silma, aga ma väga ei otsinud ka..
igatahes ben eltonile kõvasti raamatuainet juurde..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6699847.stm

02 juuni, 2007  
Blogger HM said...

ja kui eelmine link läbi vaadatud ja shokist vaibutud, siis kliki ka siia...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6714063.stm

revolutsiooniline tv tõepoolest...

02 juuni, 2007  

Postita kommentaar

<< Home