esmaspäev, juuli 09, 2007

Küünistav kiisu

Sydneylased on Trooja hobuse fanfaaride hüüdes oma koju kutsunud. Taaskord suur laev ühesõnaga.
Kõigepealt paraaditasid uhkelt kruiisitarid Victoria ja Mary, siis jõudis kohale kutsumata külaline Pasha Bulker (põgusalt sai teda vist mainitud ka - ühesõnaga suur tanker sõitis otse Newcastle´i esindusranda ja nähtavasti meeldis talle seal nii väga, et ei tahtnud enam kuidagi lahkuda, kuni eelmisel nädalalõpul ta lihtsalt tiriti väevõimuga minema).
Ja nüüd on siis Kitty Hawk - USA sõjaväe emalaevmonstrum, kümnete kui mitte sadade tiivulistega pardal. Ja viie tuhande noormehega, kes tormasid hoihoo hüüdes nädalaks Sydney lõbustusasutustesse ja kulutasid seal enneolematuid summasid ja eeldatavasti võrgutasid enneolematult palju lihtsameelseid tüdrukuid, ja see kõik loomulikult toimus tähtsatel strateegilistel kaalutlustel ja terrorismivastasesvõitluses..
Ühesõnaga lõpetame mõistujutu (jah, ma olen paraku tugevate valuvaigistite mõju all) ja vaatame parem paari pilti:




2 Comments:

Blogger Mart Moppel said...

Huvitav? Milleks valuvaigistid? Kas Sina olid nende lihtsameelsete tüdrukute hulgas?

10 juuli, 2007  
Blogger HM said...

Mart, miks Sa oled nii küüniline...
Ma pole mitte lihtsameelne, vaid kohmakas..
Nimelt kopsasin ma oma põlve vastu lauda ära ja mingil imelikul põhjusel läks ta hirmus paiste ja segab oluliselt mu elutegevust. Vot sellised lood.

10 juuli, 2007  

Postita kommentaar

<< Home