laupäev, juuli 28, 2007

Architecture in Helsinki

Ma arvan, et see blogipealkiri peaks mõjuma üsna üllatavalt. Sest mis asja on mul hetkel Helsinki arhitektuuriga..
Tegelikult ma olen ise juba aasta otsa olnud üllatunud, et miks üks Melbourne indie popi bänd võtab endale nimeks "Architecture in Helsinki". Vastust ei tea siiani.
Minu tutvus selle bändiga algas jah juba pea aasta tagasi kui ma Jacobilt Austraalia ägedamat muusikat nõudsin ja ka sain. Nime tõttu oli AIH üks esimesi, mis mu mp3 mängijasse läks. Albumi pealkiri oli samuti lihtsalt suurepärane: "In Case We Die"..

Ja eile viimaks avanes siis suurepärane võimalus minna AIHi kontserdile, neil on uus plaat ka hiljuti välja tulnud. Nad mängisid praktiliselt me õue all - Sydney Ülikooli klubis. Ja see kontsert oli hiiglama hea. Esiteks need inimesed, kes sinna kokku olid kogunenud (ja üritus oli välja müüdud), olid nii igapäevased ja normaalsed, tudengid noh. Ma tundsin end kui kakskümmendkaks, mitte et ma muidugi oluliselt vanem oleksingi... Ja tehniliselt võttes oleme ju mõlemad Jarekiga jätkuvalt tudengid ka. Igatahes me sulandusime kenasti sellesse mitmekesisesse massi ja ma täna loodan südamest, et see kerge kahtlane tunne, mis on naasnud põlve ümbrusesse ei tulnud sellest kolmetunnisest hüppamisest lava ees..Jarek juba ähvardas, et sel hooajal olen ma kaks korda kontserdil käinud - esimest ja viimast..Aga no asi oli seda väärt.

Aga jah vaadake youtubest AIHi esinemisi ja loodame, et kunagi jõuavad nad ka tuurile oma "kodulinna" kandi klubidesse.

3 Comments:

Blogger Britt-Maria said...

nii palju kui ma mäletan, on tegu poliitilise terminiga, mis käib külma sõja kohta. Helsingis toimus kunagi lääneriikide konverents, kus pandi maha käitumine vene suhtes. umbes nii. Jens teab pikemalt rääkida

28 juuli, 2007  
Blogger HM said...

huvitav faktikild...otsisin netist, aga ei näkanud midagi rohkemat. ehk Jens siis valgustab :)

28 juuli, 2007  
Anonymous Anonüümne said...

Lugesin just ukspaev kojuminnes rongis artikklit, et ohtul mangib AIH siin kuskil Londonis... Oleks voinud artikkel paevgi varem olla, siis oleks ehk kohale joudnud.

17 august, 2007  

Postita kommentaar

<< Home