kolmapäev, november 08, 2006

Taaskord rongidest

Mu uuel töökohal on üsna õnnestunud asupaik - rongijaama lähedal ja sedakorda teoreetiliselt vaid 10 minuti sõidu kaugusel Redferni jaamast (mis on me kodule lähim jaam). Peaaegu kõik rongid peatavad Redfernis - välja arvatud üks (lennujaama liin) ja muidugi juhtub just see olema see liin, millega mina saaks nüüd kenasti otse tööle sõita. Kahjuks on aga nii, et pean sõitma kaks peatust (7min), siis rongi vahetama ja veel ühe peatuse edasi sõitma (2 min). Iseenesest ei midagi hullu, kui ma viimaks ometi pähe õpiks või üles kirjutaks, mis kellasele rongile tuleb jõuda, et ühendust mitte maha magada.
Eile asusin teele üsna varakult - 40 min enne tööle minekut, et esimesel nädalal juurutada ikka endast hea mulje kui kellast kinnipidavast isikust. Kargasin Redfernis õiges suunas mineva rongi peale ja olin juba enne kaheksat rõõmsalt teel. Möödub peatus, tuleb teine.. ja rong sõidab rahumeeli minu peatusest mööda. Enne kui sain viga parandama hakata, oli rongike veel neljast peatusest peatamata läbi vuhisenud. No pole hullu, aega veel pool tundi. Läksin jaamas maha ja ootasin tagasi linna poole minevat rongi. Kontrollisin veel üle, kas see kindlasti ikka Wolli Creekis peatub. Nonii, 5 minuti pärast rong tuligi. Sain seekord õiges peatuses maha ja kõmpisin teisele perroonile, kust läheb rong Turellasse (kuhu mul vaja jõuda). Ja näe, rong on parasjagu ees. Sain veel poolsulgevate uste vahelt sisse. Mõtlen, et ei hakka maha istumagi - sõit Turellasse ju nii lühike. Aga kus rong ei peatu, on muidugi Turella. Ja taaskord möödub hea 10 minutit enne kui rong kuskil pidama kääksub.
Enne veel kui uksest välja saan, saabub piletikontroll (esimest korda üldse kohtan Sydney rongis sellist asja). Et mul on pilet vaid Turellani, siis pean muidugi pisut seletama, et miks ma siin niimoodi jänest sõidan. Õnneks põhjust tundub kontrolörile piisavalt hea, muheleb natuke habemesse ja astub edasi.
Kui lõpuks 15 minutit hilinedes tööle jõudsin, siis mul ülemusele Bradile tundus ka põhjendus täitsa hea. Nägin täna oma timesheetilt, et kirja ta hilinemist ei pannud.

1 Comments:

Blogger Ann said...

Boss nimega Brad näib juba plussina, aga et ta hilinemisest ei hooli on ju suisa suurepärane! :)

10 november, 2006  

Postita kommentaar

<< Home