pühapäev, november 05, 2006

ARIA

Eelmisel pühapäeval jagati Austraalias muusikaauhindu - ARIA awards oli ürituse nimi. Vaatasin seda telekast. Avastasin, et mitu bändi, kelle muusikat ma pidevalt kuulanud olen (võibolla sellepärast, et nad tulid tööl raadiost?), on täitsa Austraalia omad ja kes teab võibolla polegi mujal maailmas kuulsad? Nt Wolfmother, Eskimo Joe, Veronicas, Hilltop Hoods - olete neid nimesid kuulnud? Mõned auhinnad läksid aga sellistele mõttetutele tegelastele nagu Human Nature. Oranziks päevitatud poisid nilbelt tantsimas.
Üritus iseenesest oli naljakas. Nimelt enamus bändimehi jõudsid end enne auhindade kättesaamist täitsa täis juua. Peale üksikuid lapsikusi (a la viskipudeliga lavale ronimine ja demonstratiivselt terviseks joomine) oli see siiski naljakas. Vaatad, kuidas pidu areneb, ja ise sellest osa ei saa.

Muidu mu iga pühapäevaõhtune lemmiksaade on Australian Idol. See on siis lauljatevõistlus a la Kaks Takti Ette, aga ameerikalikus formaadis kolme kohtunikuga. Minu lemmikud on kõik kahjuks juba välja langenud, aga show käib edasi. Ma siiski usun, et Bobby Flynn´ist saab ühel päeval tõsiselt hea muusik. Tema mp3 saab ebaametlikult maha laadida siit. Proovige alustuseks nt Superfreak või Any means. Või veel parem on youtube`st vaadata videosid. Äkki õnnestub mul 26 novembril Ooperimajja finaali vaatama minna?

Nagu te olete juba aru saanud, on pühapäev, Sydneys sajab vihma ja mul pole midagi targemat teha kui istuda kodus ja võidelda Jarekiga arvuti kasutamise õiguse üle.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Minu suureks lemmikuks oli ka Bobby Flynn, olen kindel, et teda ootab suur tulevik!

Temast on ajakirjanduses päris palju kirjutatud. Nt:

http://www.smh.com.au/news/music/a-handcrafted-musician-versus-the-idol-machine/2006/10/04/1159641393029.html

http://www.smh.com.au/news/heckler/weve-robbed-ourselves-of-the-one-real-artist-to-grace-idol/2006/10/22/1161455605849.html

06 november, 2006  
Blogger KK said...

Eestis hullutab pühapäeva õhtuti vaatajaid saade "Tantsud tähtedega" :-) Isegi töö juures võetakse see vahel jutuks:-, kuigi mina ise nii suur fänn pole.

07 november, 2006  
Blogger HM said...

Siin on ka "tantsud tähtedega", ja siis veel "laulud tähtedega" ja muidugi ka "tähed jääl" - see viimane oli kohati täitsa põnev, sest enamus osalejad kukkusid tervislikel põhjustel enne finaali ära(nt murdsid luid ja väänasid jäsemeid välja)..Iluuisutamisega siis tegemist.

07 november, 2006  

Postita kommentaar

<< Home