esmaspäev, november 27, 2006

Pidu Poola moodi.

Laupäeval käisime Jareki koolikaaslase Justyna sünnipäeval Ashfieldis. Rahvast kogunes päris palju, kõik peale minu poolakad. Aga vähemasti suutsin ma enamusele vestlusest siiski kaasa elada, erinevalt Jarekist, kes eestlaste pidudel umbkeelselt nurgas mossitab. Aga mis vestlused nagunii - kohe kui inimesed uksest sisse said, võeti jääkapist viin välja. Kõrvale näksiti suupisteid nagu hapukurgid, poola vorst, juust ja leib, linnupiimakommid. Laua uhkuseks oli siiski sünnipäevalapse elukaaslase Slaveki valmistatud kapusniak. See on hapukapsad liha ja seentega. Peaaegu nagu poola rahvusroog bigos, aga valmistamine käib kiirendatud meetodil (bigost peab tunde mooritama, mida kauem, seda parem).

Muusikavalikus domineeris 90ndate alguse hitid (Dr Alban, Sabrina jms...????). Ma arvasin, et see on nagu stiilipuhtuse pärast, aga ei, tundus et nad kuulavadki jätkuvalt sellist muusikat (vähemasti playlistis neid midagi muud ei leidnud). Siiski õhtu arenedes mu kriitikameel taandus ja kui peale torti ja vahuveini vaip (kujundlikult ja piltlikult) kokku rulliti ja tantsupõrandale tormati, siis ega minagi tagareas olnud. Eredama momendina meenub tango, kui kaks energilist neiut (lesbipaar Krakowist) laua otsa tormasid. Naabrite unest suuremat ei hoolitud - nagunii peavad nad paari nädala pärast välja kolima, sest omanik on otsustanud korteri maha müüa.

Vot siis selline meeleolukas pidu.

Täna on mul aga plaanis minna Ooperimaja juurde kiibitsema. Nimelt toimub Austraalia Iidoli finaal, ja kuigi mul ei õnnestunud pileteid saada, siis läheks ja vaataks need meeletult kiljuvad teismeliste lemmikud siiski üle. Kui õnnestub. Ma arvan, et Damien võidab. Kui Bobby Flynn veel võistluses oleks, siis ma vist läheks ja kiljuks ka natukene..:)

1 Comments:

Blogger mutukas said...

me sattusime eile täiesti juhuslikult ooperimaja juurde kiibitsema, kell 5 olid juba rahvamassid kohal ja kiljumine oli täies hoos. siis taipasin, et toimub idoli grand finaal.
Ruttu koju ja telku ette:)

27 november, 2006  

Postita kommentaar

<< Home