kolmapäev, aprill 02, 2008

Helle-Mai vabandab

Kuidagi märkamatult on kuu, või tegelikult isegi kaks? möödunud. Ja vahepeal on juhtunud nii mõndagi, aga ei midagi nii erutavat, et peaks mu pärast muret tundma. Olen elus, isegi põlv paraneb, tööl on kiire ja koolis tegin täna viimaseid eksameid. Paar nädalat puhkust ja kõik hakkab jälle otsast peale.

Ja siinkohal presenteeriks paar koolitööd.
Sellelt lingilt näeb kaheksat fläshi. Kuigi nad on kuutõbiselt niimoodi üksteise järele ritta seotud, siis see on just me juhendaja tungival nõudmisel (et tal ilmselt neid kergem hinnata oleks).
Teiseks on mul siin üks film Dreamworldist. Käisime veebruari keskpaigas Gold Coastil pikka nädalavahetust veetmas ja Dreamworld (sealne teemapark väga kõrgete ja kiirete sõitudega) - oli mu üks kinnisideedest. Käisime ära, Jarek oli peale esimest sõitu (Claw) näost üsna roheline, mina käisin isegi Giant Dropil vabalangemas. Ühtlasi filmisin ka natuke materjali, mille põhjal oma videotehnika kursuse lõputöö teha. Tollelt lingilt näeb filmi pisikese fläshiklipina, kui algus tundub igavavõitu (kuidagi oli vaja ju 3 ja pool minutit täita), siis kerige viimase 40 sekundini, seal käib põhitegevus.
Ja siis on veel üks veebileht. Teema ja sihtgrupp polnud taas minu valida, tekst on suvalistest kohtadest kokku kuhjatud (et nõutud 16 lehte täita), kuid kujunduse tegin küll ja pagana css stiilidega maadlesin ka tublisti.

3 Comments:

Blogger L said...

Oleks ma ka Australias olles Sydneys elanud, oleks kindlasti mingi samalaadse kooli labi teinud... Canberras polnud kahjuks midagi. Londonis enam Flashi ei opetata, pidavat moest lainud olema... Igatahes ponev veebindusega jamada, onju? :)

08 aprill, 2008  
Blogger iluut said...

Tere, Helle-Mai :)

Mis asi see täpselt on, mis sa õpid seal?

terv,

Tuuli

17 aprill, 2008  
Blogger HM said...

kursuse nimi on multimeedia, aga eks ta on natuke siit ja natuke sealt nurgast viisapikenduseks kokku :)
jama on see, et nüüdseks on kõik huvitavamapoolsed ained end ammendama hakanud ja tuleb tegema hakata ka mingeid kahtlasi asju nagu client support, business communication jne

19 aprill, 2008  

Postita kommentaar

<< Home