kolmapäev, jaanuar 30, 2008

Oma nabast

Aitäh kõigi heade soovide, kaartide ja kingituste eest, mida ootamatult suures koguses saabus, arvestades et tegemist oli kõigest sünnipäevaga "jälle see 21". Tähistasime mitut moodi ja toredalt, õigel päeval käisime Jarekiga Sydney tornis, sushi restoranis, ooperimaja baaris. Järgmisel päeval pidasime sõpradega piknikku ja vaatasime filmi ööst Austraalias, istudes kaljunukil vabaõhukinos, mille kumav ekraan on üles seatud otse Sydney sadamasse vee peale. Olen vanem ja mitte rumalam, kuid esimest korda elus soovisin endale sünnipäevaks tervist. Ju seegi näitab üht-teist ja ma ei ole kindel kas see mulle täpselt meeldib.
Laupäeval oli Austraalia päev. See iseenesest üsna patriootlik päev täidab kogu Austraalia barbide (grillüritustega), piknikega, tuhandete üritustega. Ja kuuldavasti pole veel olnud Austraalia päeva, kus päike ei kuumutaks eresinisest taevast. Täielik klishee. Austraalia päeva puhul toimus ka Sydney eestlaste piknik, pärast käisime veel Rocksis kontserte kuulamas ja siis vaatasime Darling Harbouris parimat ilutulestikku, mis Austraalias leidub (ja ilmselt oleks see ilutulestik ka väga kõrgel kohal maailma mastaabis). Ja pühapäeval sõitsime Jervis Baysse, mis arvatavasti on mu kõige lemmikum "ära" koht siin. Eriti sealne Cave Beach.Nii et oli väga hea nädal.
Eesti piknikust ja Austraalia päevast ilmselt satuvad mõned pildid aadressile www.infoaustralia.eu/australianday, aga mul võtab see veel natuke aega.