esmaspäev, september 24, 2007

Nädalavahetus

Tuleb ilmselt alustada sellest, et ma teen hirmus palju tööd. Firmat reograniseeritakse, umbes pooled inimesed on puhkusel ja teine pool haiged. Või nii vähemalt tundub. Fakt on see, et viimased kolm nädalat olen ma hoolitsenud kõikide klientide eest, kes maksavad oma tervisekindlustust läbi NSW haridusosakonna palgafondi. Iga kahe nädala tagant kannab seesama haridusosakond me arvele 2 miljonit austraalia dollarit. Tavaliselt hoolitsevad selle grupi eest kolm daami. Üks neist lahkus, teine on haiglas ja kolmas on kuisel puhkusel Tsiilis. Ja neist maha jääv kraam (ja igapäevaselt jätkuvalt sissevoolav kraam) kõik kuhjus kuidagi märkamatult mu lauale.
Tegelikult ma ei kurda, sest vähemasti on töö peaaegu huvitav. Palju nuputamist, õppimist ja klientidega suhtlemist. Rahaasjad on kohati keerulised, aga õnneks on mul raamatupidamises üks tegelane, kelle käest saan alati nõu küsida. Muidugi meeldib mulle ka see, et ma olen tõusnud paar redelipulka kõrgemale ja tundub, et sinna saan ma ka jääda - võibolla kui nood eelmainitud daamid naasevad lähen üle otsekorraldustega maksvate klientide gruppi.
Nii et väike reedeõhtune pärasttöine drink oli igati välja teenitud. Suundusime paraja seltskonnaga kohe pärast tööd Õpetajate Föderatsiooni klubisse. Õlu maksab seal kaks dollarit klaas (odavam kui poest ostes) ja piljard on tasuta. Rohkem positiivseid külgi sel klubil pole. Aga need kaks tundusid olevat nii otsustavad, et märkamatult tunnid möödusid. Ja õlu voolas. Ma ei hakka teid vaevama jutustusega sellest, kuidas me lõpuks maandusime Retro nimelises baaris..ja pärast seda Darling Harbouris. Laupäev oli täiesti raisatud. Hommikul olin veel üsna särtsu täis, praadisin suure hommikusöögi (munad, seened, värgid) ja tegin värsket apelsini-maasikamahla. Peale seda suundus kõik allamäge ja ma lõpetasin voodis vaadates järjest kuus osa House seriaali (sain ühelt töökaaslaselt dvd). Ma ei tea, kas Eestis House näidatakse (või mis nime all), aga see on üks mu praegustest lemmikseriaalidest kindlasti.
Pühapäev oli aga hoopis teist masti päev.. ja sellest tuleb järgmine postitus...

1 Comments:

Blogger mutukas said...

Eestis on House ka väga populaarne.
Tervitades,
mutukas

26 september, 2007  

Postita kommentaar

<< Home