laupäev, august 05, 2006

Laupäev

Täna sajab vihma ja mul on igav. Sest tahtsin minna linna peale, aga nüüd istun toas soojendava õhukonditsioneeri all ja raiskan aega internetis. Vähemasti on internet naasnud - kogu see nädal oli ta maas, põhjuseks arvatavasti see, et me singapurlasest majakaaslane oli kodus puhkusel ja eelmise kuu arve jäi õigel ajal maksmata.
Ma polegi vist kirjutanud, et juba paar nädalat elame uues kohas. Sydney ülikooli külje all Darlingtonis - jätkuvalt võrdlemisi kesklinnas. Maja on "viktoriaanlik terrassmaja" nagu neid siin kutsutakse. Jagame maja eelmainitud singapurlase Danieli, vietnamlase Wongi ja inglase Nieliga. Kaks esimest on Sydney ülikoolis arhitektuuritudengid, viimane CBD´s raamatupidaja. Ma alguses olin natuke kõhkleval seisukohal, kas selline maskuliinne maja just parim lahendus on, aga pean kergendusega tunnistama, et kõik poisid on väga agarad koristajad. Ja üldse muhedad. Üks kindel tingimus uue elukoha otsimisel oli meil küll see, et ei taha ei iirlaste ega austraallastega maja jagada.. sest enamusel neist tundub puuduvat teistega arvestamise geen.
Lahe on ka see, et me naabritel on kass ja mitte lihtsalt kass, vaid suurim kassidest, keda ma kunagi näinud olen. Nii et kui ta sulle nurrudes varba peale istub, siis on ikka tunda.
Kui vihm üle läheb, lähen ja teen majast pilti. Ja kassist, kui ta kuskil paistab.

Me aadress on
396A Abercrombie St, Darlington, NSW 2008, Australia - nii et kirjutage ja joonistage.
Ja skaipige: hellemai