pühapäev, juuli 30, 2006

Sydney talv?

Minu käest küsitakse pidevalt, et kuidas on ilm. Ikkagi talv ju. Üldiselt oleneb kust suunast tuul puhub.. Olen vahel jope selga pannud küll. Alguses kui siia jõudsime ma ju kandsin kindaid ka - aga see oli pigem ehk Indoneesia järelshokist. Nüüd olen ma enmavähem ära harjunud, et magama peab ikka sokid jalas ja tekk lõuani. Aga kui päevasel ajal päike paistab, siis on küll ikka täitsa palav.
Eile käisin väiksel rannatuuril - ilm oli mega. Ma piirdusin rannaliival raamatu lugemisega (riided seljas), aga ujujaid oli täitsa palju, surfaritest rääkimata..

Bronte ja Bondi randade vahel on lahe mereäärne jalutusrada..ilusad vaated ka..

Ja see on mereäärne bassein - et kui pole isu lainetega mässamiseks..

1 Comments:

Blogger Britt-Maria said...

Vinge! Midagi sellist tahaks vaga naha.

31 juuli, 2006  

Postita kommentaar

<< Home