reede, juuli 21, 2006

Kauaoodatud kaunikene..

...ehk siis minu esimene "peaaegu päris" töökoht.

Office on selles kenas majas (nimega Zenith Centre) ja maja ise asub Chatswoodis ehk 15 min rongisõitu Sydney kesklinnast põhjapoole. Tegemist on Sydney transpordi infrastruktuuri arenguosakonnaga - siin tehakse plaane kuidas Sydney rongid tulevikus sõitma hakkavad (nagu kunagi varem on tehtud plaane ka praegu sõitvate rongide üle). Mind oli siia vaja selle pärast, et keegi Liz on puhkusel ja neil on sel ajal kogunenud koletutes kogustes detailplaane ja aerofotosid, mis kõik tuleb süsteemselt oma kohale (st kaustadesse) jaotada.

Kontor ise on megailus - võtab enda alla terve 7. korruse ja et tegemist on kohaga, kus lennukad ideed peavad segamatult levima, on tegemist tegelikult ainult ühe ruumiga, mis on nutikalt töökohtadeks jaotatud. Minu laud on küll seina poole, aga natuke tugitoolipööret ja Chatswood terendab akendest nagu peopesal. Kõige paremad vaated avanevad aga köögist-puhketoast, kus puuviljad, küpsised ja igasugu joogid ootavad pidevat manustamist.

Et tegemist on valitsuse poolt finantseeritava asutusega, siis õhustik on üsna rahumeelne hilja-tööle-vara-koju-pikk-lõunapaus stiilis. No ma muidugi alguses seda ei teadnud, ja esimesel tööpäeval tegin ikka korralikult tööd. Siis aga vaatasin, et kaardikuhi lauanurgal väheneb koletu kiirusega ja kõik möödaminejad leidsid mahti mainimiseks, et küll minu käes töö suisa lendab. Aga nüüd nädalaga olen üsna sisse elanud ja veedan rahumeeli aega uurides, mis neil plaanidel ja fotodel täpselt kujutatud on (mitte kuhu kataloogi ma ta pean panema). Tempokus on muidugi alanenud, kuid see-eest sisuline kvaliteet tõusnud:).

Igatahes peab tõdema, et selle esimese töökohaga on mul kõvasti vedanud. Muidugi asjal on üks konks - kardetavasti selle Lizi puhkus on mõne aja pärast lõppemas ...


Ja siin on see sild, millest ma igal hommikult rongiga üle sõidan. Ega ma vist polegi veel Sydney pilte blogi pannud ... katsun seda viga peagi parandada.

1 Comments:

Blogger Reede said...

Peaaegu samasugune sild, nagu meie kodu lähedal :)http://www.nycroads.com/crossings/hell-gate/

28 juuli, 2006  

Postita kommentaar

<< Home