kolmapäev, mai 07, 2008

Lahkumispeod


Kurb tõsiasi on see, et Asia ja Pawel lahkuvad Sydneyst. Ja kuigi ma saan aru, et neil on aeg Poolasse naasta ja tean, et nad hakkavad seal korda saatma täiesti suurepäraseid asju, ja soovin neile südamest head, siis on mul ometi otsatult kahju, et me parimad sõbrad siin lähevad ära. Lahkumisüritusi on olnud mitmeid, eelkõige selle tõttu, et Asia ja Pawel sooritavad veel viimaseid käike a la Uluru ja Uus-Meremaa jne ja vahepeal hüppavad Sydneyst ka läbi. Kõigepealt oli siis suur ametlik lahkumispidu nende juures, mis tegelikult kestis terve nädalavahetuse. Siis toimus väike kesknädalane muffini ja ümbermaailmareisi õhtu meie juures. Siis käisime suurema seltskonnaga Watson Bays tuulelohesid lennutamas ja fish ja chipse söömas.
Laupäeval oli veel väike pubiskäik Old Fitzroys, kus panime paika kõige viimase hüvastijätuürituse. Meil oli juba pikka aega plaan, et Radeki sõbratar Mu õpetab meile tai kokakunsti võlusid. Pühapäeva pärastlõunal siis kogunes kogu kamp meie juurde, Mu ilmus kohale u 5 suure turukotiga ja vaaritamine läks lahti.
Menüüs oli: koriandrisupp, tom yam, punane karri, juurviljad austrikastmes ja terav loomalihasalat. Kõik otsast peale ja ainult värskete maitsetaimede ja - juurikatega. Vapustav. Mu maitsemeeled on läbi teinud uuestisünni, isegi kui pisar silmanurgas...tshillist noh..ja kurbusest ka.