neljapäev, jaanuar 01, 2009

Bensiin on liiga odav

Viimatine paak tiksus täis end $0.94 liitri kohta ja eelmised mitte kuigi palju rohkema eest. Bensiinihind kindlasti polnud peamiseks põhjuseks, miks me 25. detsembril Sydneyst minema kimasime, aga kohe kindlasti aitas kaasa sellele, et lõplik kilometraaz kujunes kuskile 3000 km kanti. Tegelikult oli mõte sõita kuhugi suvalisse kohta, sättida üles telk ja matkatoolid, lugeda raamatut ja vilksamisi vaadata puude otsas siblivaid/karjuvaid linde ja teha mitte midagi. Tegelikult reisi esimesed paar päeva peaaegu kulgesidki selles planeeritud vaimus. Sõitsime mööda Murray jõe äärt, ujusime, peesitasime ja logelesime.

Aga siis muidugi tekkisid üha uued plaanid, et läheks käiks seal linnas, teeks toda, roniks tolle mäe otsa ja läheks sinna rahvusparki telkima. Nii et kokkuvõttes käisime selle lühikese nädala jooksul ära Grampiani mägedes,Ballarati kullalinnakus (sellest peagi ehk pikemalt),Ecucha kolma jõe kohtumispaigas, Suurel Ookeaniteel ja tagatipuks Melbourneis. Ja umbes sajas muus kohas.
Vana aasta viimasel päeval aga uhasime 900 km kiirteed koju tagasi. Uus aasta saabus ootamatult ja planeerimatult, aga sellegi poolest kenasti suurte ilutulestike all. Kaunist uut aastat kõigile!

3 Comments:

Blogger mutukas said...

Heheh - ja meil oli eesmärgiks Melbourne ja sinna me hoopistükkis ei jõudnudki! Kokku sai sõidetud vaid 1000 km ja kaugeimaks punktiks Eden! Me loobusime autoga liialt kütmast ja nautisime randu.. Ja naasesime 2 päeva varem kah teist.
Head uut aastat!

04 jaanuar, 2009
Blogger Andres said...

Kõlab nagu puhkus :)

07 jaanuar, 2009
Anonymous Anonüümne said...

didnt understand a word but seems you had lots of fun, guys. miss you... martina