esmaspäev, september 22, 2008

Tulemuslik nädal


Olen uhke. Eile jooksin Bridge Runi..see on Sydney maratoni rahvaüritus, 9 km rada üle Sadamasilla, tiir kesklinnas ja botaanikaaia ümbruses ja lõpp Ooperimaja ees. Arvestades, et aasta tagasi samal ajal liikusin vaid longates ja unistuseks oli normaalne kõnd, siis seda suurem on rõõm vabast liikumisest nüüd. Eriti uhke olen selle üle, et tõesti jooksin/sörkisin need 9 km jutti, paar seisakut tegin vaid joogipunktides. Tulemused veel tulevad, vastav leht on hetkel maas..aga ega vahet ju polegi.
Teine eelmise nädala tulemus, mille üle ma samuti uhke olen, on ieltsi test. See on inglise keele test, mis siin Austraalias on vajalik mitmetel otstarvetel, tavaliselt õppimise või viisadega seoses. 9 on maksimum ja ma sain koondhindeks (eksamil on 4 osa) 8.5, mis on päris kõva saavutus, sest maksimumi seal naljalt ei anta.
Ja last but not least, laupäev oli Sydney kuumim päev kogu aasta jooksul (sh jaanuari ja veebruari suvekuud). Oli kuum küll. Esimesed selleaastased ujumisristsed said ka Royal rahvuspargis ära tehtud. Oli karge ja värskendav ja väga hea.
Pildil Janek ja Jarek.